اخبار و مقالات

آموزش هرس کردن سیب

یکی از رایج ترین کارهایی که یک باغدار می تواند برای درختان خود انجام دهد، هرس کردن آن ها است. هرس کردن درخت گردو منجر به زیبایی، افزایش سلامت، رشد بیشتر، افزایش باردهی و … می شود.
تیم برترنهال یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین تولید کننده های بذر و نهال در کشور است که با ارائه خدمات بی نظیر خود توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

دلایل هرس کردن درخت گردو
در یک باغ معمولا درختان گردو، رشد بیشتری نسبت به درختان دیگر دارند و فضای فراوانی را اشغال می کنند. شاخ و برگ های درختان گردو می تواند برای درختان اطرافش مزاحمت ایجاد کند. پس هرس کردن درختان گردو علاوه بر حفظ سلامتی خود درخت، باعث حفظ سلامتی درختان اطراف نیز می گردد.
هرس کردن صحیح درختان گردو، منجر به ایجاد فضای کافی در باغ می شود. هم چنین شاخه هایی که به شکل بی نظمی رشد کرده اند را از بین می برد و پوست مرده درختان را بر می دارد. با آموزش هرس درختان گردو و انجام دقیق آن، شاخه های آسیب دیده برداشته می شوند و موجب افزایش سلامت درخت می گردد.
از دیگر دلایل هرس کردن درختان گردو، از بین بردن شاخه های مزاحمی است که اجازه نمی دهند نور به شاخه های زیرین برسد. اگر این شاخه های اضافی برداشته نشوند، شاخه های پایینی رشد کافی را نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *